2011. január 13., csütörtök

Helyreigazítás + beszámoló

Nos, a múltkori beszámolóm kicsit félresikerült. Azt írtam majdnem egy hét, mikor aznap épp egy hét volt. Közben az is leesett, hogy vasárnaponként szoktam mérni magam, így ezt is elírtam, de azért nem teljesen. Kg-ot napi szinten mérem, hogy lássam merre is haladok, és nyugodt szívvel mondhatom, hogy a mai napig, azaz 11 nap alatt fogytam közel 3,5 kg-ot, cm-es méretcsökkenéseket meg vasárnap hozok, mert aznap úgyis mérem majd magam. 
Mindezt csak egészséges étkezéssel és mozgással. Egy percig sem éheztem, nem volt nullkalóriás étrendem, viszont rendszeresen ettem és egészséges ételeket, és természetesen minden nap mozogtam. Még csak azt sem mondhatom, hogy olyan nagyon sokat tornáznék, mert kb napi fél óra, volt amikor csak 15-20 perc volt, és mégis volt hatása! 
Tehát nem értek egyet azzal, hogy kevés mozgás nem elég, vagy legyen napi 20 perc, különben be sem indul a zsírégetés. Szerintem a rendszeresség, valamint a fokozatosság a kulcsszavak.

Kitartás mindenkinek a mozgáshoz, ahhoz, hogy menjen napról-napra a mozgás. Ha ez megvan, akkor néha-néha még egy kis étkezési kilengés is belefér. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter