2011. január 10., hétfő

Majdnem egy hét

Már közel egy hete mindennap lelkesen, vidáman mozgok, és bizony az étkezésemet is elismerés illeti.

Ma is volt erősítő edzés, igyekeztem arra koncentrálni, hogy megfelelően, kellő intenzitással végezzem a gyakorlatokat, ne csak túl akarjak jutni rajtuk. Egyre jobban szeretem őket, élvezem is, és még csak unalmasnak sem érzem, holott mindennap ugyanazokat a gyakorlatokat végzem.

Az étkezésem szinte kizárólag csak egészséges ételekből állt, leszámítva egy csokit, de annyi belefér. Továbbra is folytatom a nem ragaszkodom semmihez sem 100%ig elvet, ugyanis úgy tűnik ez az, ami előbbre visz nap, mint nap. Ez egyébként arra is jó, hogy nem érzem úgy, hogy bűnöztem viszont van bennem egy olyan érzés, hogy adtam magamnak egy lehetőséget, amivel nem kéne visszaélni. Olyan ez, mint amikor megelőlegez nekünk valaki bizalmat, és arra törekszünk, hogy ne játsszuk el. Nekem ez egy belső nyugalmat ad.

Mozgásos szép estét mindenkinek. :) 
Holnap méricskélni fogom magam, és majd hozom a heti eredményeket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter